zaloguj się | zarejestruj się

Telefon do sklepu (63) 270 10 66 | + 48 660-559-920

Opineo Rzetelna Firma

KATEGORIE:

PRODUCENCI:

Regulamin

Regulamin sklepu Internetowego www.hamulcesklep.pl


1. Informacje ogólne
1.1   Lewian Hamulce to sklep internetowy działający w domenie: www.hamulcesklep.pl prowadzony przez P.H.Lewian s.c. Andrzej Dylewski, Małgorzata Dylewska z siedzibą w Kleczewie 62-540, ul. Leśna 10, NIP: 665-10-07-012, Regon: 310198730, Wpis do ewidencji gospodarczej: BGiM Kleczew nr ewid. 899; BGiM Kleczew nr ewid. 981 z którą klienci mogą kontaktować się pod adresem sklep@lewian.pl lub telefonem 63 270 10 66
1.2   Przedsiębiorca prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną, na terenie Polski za pośrednictwem witryny internetowej www.hamulcesklep.pl– zwanej dalej ,,sklepem Internetowym”.
 
2. Opis produktów znajdujących się w ofercie sklepu Internetowego
2.1  Wszelkie informacje zawarte w sklepie Internetowym nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
2.2  Produkty można przeglądać wg. kategorii produktów, producentów, wyszukiwać po kodzie produktu.
2.3  Zdjęcia produktów są zdjęciami poglądowymi.
2.4 Wszystkie dostępne produkty na www.hamulcesklep.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
 
3. Ceny produktów w ofercie sklepu Internetowego
3.1  Wszystkie ceny produktów umieszczonych w sklepie Internetowym są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) oraz są cenami brutto.
3.2  Cena towaru widoczna przy danym produkcie nie zawiera kosztów przesyłki.

4. Wymagania systemowe dla realizacji zamówienia
4.1 Aby w pełni korzystać ze stron sklepu Internetowego należy posiadać komputer i co najmniej przeglądarkę internetową Internet Explorer (wersja 7 lub nowsza), Mozilla Firefox (wersja 3 lub nowsza), Google Chrome (wersja 10 lub nowsza), Opera (wersja 9 lub nowsza) lub Safari.
4.2 Ważne jest aby na komputerze kupującego było zainstalowane najnowsze oprogramowanie Java oraz Flash. Dodatkowo niezbędny jest czynny adres e-mail użytkownika sklepu Internetowego.

5. Rejestracja klienta w sklepie Internetowym
5.1  W sklepie Internetowym można założyć konto klienta, w którym gromadzone są dane oraz historia zamówień.
5.2  Założenie konta klienta uprawnia właściciela sklepu Internetowego do zarządzania zapisanymi danym w celu prawidłowej realizacji zamówienia złożonego w sklepie Internetowym.
5.3  Klient w każdej chwili ma prawo usunąć lub edytować dane w swoim koncie. Wyjątek stanowią dane zapisane na już wystawionych dokumentach sprzedaży.
5.4 W celu dokonania rejestracji utworzenia konta na www.hamulcesklep.pl należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail, hasła oaz danych do wysyłki zamówienia.
 
6. Procedura składania zamówienia i zawierania umowy sprzedaży w sklepie Internetowym
6.1  Zamówienia w sklepie Internetowym składane są za pośrednictwem strony www.hamulcesklep.pl i realizowane są zgodnie z kolejnością ich złożenia.
6.2  Klient składając zamówienie dokonuje wyboru towaru, formy płatności oraz sposobu doręczenia przesyłki.
6.3  Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji. sklep Internetowy może odmówić realizacji zamówienia, jeśli wstąpią szczególne okoliczności, w których realizacja okaże się niemożliwa lub wyjątkowo utrudniona (błąd oprogramowania, czynniki zewnętrzne).
6.4  Oferta sklepu Internetowego oraz jego cena nie stanowi oferty sprzedaży a jedynie zaproszenie do składania ofert zakupu.
6.5  Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia złożonego zamówienia.
6.6 Czas realizacji zamówienia to czas pomiędzy przyjęciem zamówienia do realizacji potwierdzonego mailem do chwili jego wysłania.
6.7  Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych i nie obejmuje terminu doręczenia przesyłki przez spedytora.
6.8 Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w www.hamulcesklep.pl  jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest punkt odbioru ul. Leśna 10, 62-540 Kleczew.
 
7. Zmiany w trakcie realizacji zamówienia
7.1  Kupujący ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu do chwili wystawienia dokumentu fiskalnego. Zmiany można zgłaszać telefonicznie lub mailowo pod adresem: www.hamulcesklep.pl
7.2  W przypadku realizacji zamówienia składającego się z produktów o różnym terminie realizacji zamówienie zostanie wysłane po przygotowaniu całości zamówienia. Na życzenie klienta można rozdzielić zamówienie jednak wtedy zostanie doliczony odpowiednio wybrany przez klienta koszt przesyłki.

8. Formy płatności
8.1  Płatność przy odbiorze (pobranie) jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Płatności dokonuje się gotówką pracownikowi firmy spedycyjnej. http://www.hamulcesklep.pl/formy-platnosci
8.2  Płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu PayU jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
8.3  Płatność kartą płatniczą lub kredytową za pośrednictwem systemu PayU jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
8.4  Płatność przelewem tradycyjnym jest dostępna w przypadku wybrania formy doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
P.H.Lewian s.c.
Andrzej Dylewski, Małgorzata Dylewska
ul. Leśna 10
62-540 Kleczew
PKO BP 50 1020 5558 1111 1482 4230 0058
8.5 Pałtaność gotówką jest możliwa przy odbiorze osobistym.
8.6  Wszystkie dane dotyczące formy płatności konsument otrzyma w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
8.6 Przy płatnościach internetowych poprzez system PayU dane podawane w trakcie wykonywania płatności są chronione szyfrowaniem SSL EV (Extended Validation Secure Sockets Layer).

9. Doręczanie przesyłek
9.1 Paczki doręczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD. DPD dostarcza paczki od 24h (paczka jest ubezpieczona). http://www.hamulcesklep.pl/koszty-wysylki
9.2 Kupujący winien zwrócić należytą uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze, w szczególności czy przesyłka nie została uszkodzona lub zniszczona.
9.3 W razie uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności pracownika kuriera sporządzić protokół szkody, zawierający datę i godzinę doręczenia przesyłki, imiona i nazwiska osób sprawdzających zawartość przesyłki, jej zawartość i stan, w jakim dotarła. protokół ten należy przesłać, bez zbędnej zwłoki, do sklepu Internetowego.
9.4 Klient ponosi koszty dostawy określone w zakładce http://www.hamulcesklep.pl/koszty-wysylki
9.5  W przypadku niektórych rodzajów asortymentu dostępnych na www.hamulcesklep.pl , P.H.Lewian s.c. Andrzej Dylewski, Małgorzata Dylewska zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez nieudostępnianie określonych opcji płatności i dostawy.
9.6 Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu.

10. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży – zwrot/wymiana
10.1 Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dania otrzymania towaru.
10.2 Warunkiem akceptacji zwrotu jest przesłanie nieużywanego towaru wraz z dokumentem zakupu oraz wypełnionym formularzem na adres:
P.H.Lewian s.c. Andrzej Dylewski, Małgorzata Dylewska ul. Leśna 10, 62-540 Kleczew
10.3 Wartość zwracanego towaru oraz kosztów jego transportu sprzedawca zwróci kupującemu w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki wraz z wymaganymi dokumentami.
10.4 Zwracany koszt przesyłki będzie kwotą równą z najtańszą formą wysyłki stosowaną przez sklep Internetowy.
10.5 Wypełnienie formularza nie jest warunkiem skutecznego złożenia oświadczenia.
10.6  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentom kiedy towar został wyprodukowany lub sprowadzony na specjalne zamówienie konsumenta.
10.7 Zwracany towar nie może nosić śladów montażu, użytkowania. Opakowanie firmowe nie może być zniszczone - nie dotyczy prawidłowego otwarcia opakowania w celu zapoznania się z zawartością.
10.8 Paczki za pobraniem nie będą odbierane na koszt sklepu Internetowego. Kupujący ponosi koszty odesłania towaru do przedsiębiorcy.
10.9 W przypadku akceptacji zwrotu przez firmę dokonywana jest korekta faktury i wysyłana do klienta, który jest zobowiązany odesłać podpisany dokument w ciągu 7 dni od daty otrzymania na adres P.H.Lewian s.c. Andrzej Dylewski, Małgorzata Dylewska ul. Leśna 10, 62-540 Kleczew.


11. Reklamacja z tytułu rękojmi
11.1 Klient zgłaszający reklamację jest zobowiązany przesłać towar wraz z formularzem reklamacji, dowodem zakupu oraz opisem uszkodzeń na adres: P.H.Lewian s.c. Andrzej Dylewski, Małgorzata Dylewska ul. Leśna 10, 62-540 Kleczew
11.2 Zgłaszający reklamację zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji.
11.3 Wymagamy aby wszelkie reklamowane produkty były odpowiednio wyczyszczone i zabezpieczone przed dalszym uszkodzeniem w transporcie.
11.4 Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, nie zwracamy kosztów transportu przesyłki do sklepu Internetowego oraz powrotnego transportu do klienta.
11.5 Sklep Internetowy nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

12. Polityka prywatności oraz wykorzystanie ciasteczek (plików "cookies")
12.1 Szczegóły dotyczące polityki prywatności oraz zarządzania plikami „cookies” znajdują się pod linkiem:http://www.hamulcesklep.pl/polityka-prywatnosci

13. Zasady ochrony danych osobowych
13.1 Kupujący podczas składania zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez sklep Internetowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
13.2 Udostępnione dane osobowe są przetwarzane przez sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży.
13.3 Sklep Internetowy zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w szczególności zarejestrowany kupujący ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich zmiany, poprawiania i żądania ich usunięcia. Skorzystanie z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych z systemu sklepu Internetowego jest dokonywane na podstawie przesłania do sprzedającego pocztą elektroniczną stosownego żądania wraz z podaniem imienia i nazwiska kupującego.

14. Pozasądowe formy rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
14.1 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
14.2 Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
14.3 Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.


15. Postanowienia końcowe
15.1 Wszelkie sprawy sporne oraz nieuregulowane regulaminem będzie rozpatrywał sąd powszechny.
15.2 Regulamin wchodzi w życie 25.12.2014 r.
15.3 Wszelkie zmiany regulaminu będą publikowane na stronie sklepu Internetowego. Dodatkowo każdy zarejestrowany użytkownik zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową.
15.4 Znaki towarowe, logotypy, banery graficzne itp. Należą do ich prawnych właścicieli a na stronie sklepu Internetowego są wykorzystane jedynie w celach informacyjnych.

KONTAKT Z NAMI:

kom.: 507-857-074
kom.: 660-559-920
tel.: 63 270-10-66

e-mail: sklep@lewian.pl

godziny pracy:
Pn-Pt: 8:00 - 16:00
Sobota: 8:00 - 13:00

KOSZTY WYSYŁKI:

Przesyłka kurierska:
Płatność przelewem - 16 zł
Płatność przy odbiorze - 20 zł

Paczkomaty 24/7 - 10 zł
DARMOWA WYSYŁKADla zamówień powyżej 500 zł
Sklep internetowy P.H. LEWIAN s.c.
P.H. LEWIAN s.c.
ul. Leśna 10, 62-540 Kleczew