Start FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 
  • Jakie są formy wysyłki oraz jaki jest ich koszt ?
Formy wysyłek oraz cennik możesz zobaczyć tutaj.
 
  • Jakie są dostępne formy płatności ?
Dostępne formy płatności wraz ze szczegółami możesz zobaczyć tutaj.
 
  • Czy mogę zmienić swoje zamówienie lub je anulować ?
Dokonanie zmian w zamówieniu możliwe jest do momentu przekazania przesyłki firmie kurierskiej. W celu dokonania zmian należy skontaktować się z biurem obsługi Klienta pod numerem telefonu 63 263 31 01, lub za pomocą wiadomości e-mail, pisząc na adres sklep@lewian.pl
 
  • Czy mam prawo do zwrotu lub wymiany towaru ?
Klient kupujący towar w sklepie internetowym hamulcesklep.pl ma prawo do jego zwrotu w czasie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez konieczności podania przyczyny. Więcej informacji na temat zwrotu towarów można uzyskać tutaj.
 
  • Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionego towaru ?
Oczywiście, wszelkie informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
 
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia ?
Oczywiście, wystarczy, że zaznaczysz taką opcję podczas składania zamówienia i podasz nam dane do faktury.
 
  • Zamówiłem kilka produktów o różnym czasie realizacji. Kiedy zostanie wysłane zamówienie ?
W przypadku zamówienia produktów o różnym statusie dostępności w ramach jednego zamówienia zostanie ono wysłane w jednej paczce w momencie skompletowania wszystkich produktów. 
 
  • Jak mogę zareklamować produkt ?
Wszystkie informację dotyczące reklamacji znajdziesz tutaj.
 
  • Czy warto zapisać się do newslettera ?
Jeśli chcesz być na bieżąco z promocjami, kodami rabatowymi oraz nowościami w naszej ofercie to warto.