Serwis internetowy korzysta z plików cookies. Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu personalizacji serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystając z serwisu zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies
Start Zwroty i wymiany

Jako Konsument masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni jeśli to zrobisz.


Zwrot

Jak dokonać zwrotu ?

1. Wypełnij formularz zwrotu, który był dołączony do przesyłki. Jeśli go nie posiadasz możesz pobrać go tutaj

2. Zapakuj odsyłane produkty tak by nie uszkodziły się w transporcie. Bardzo ważne w przypadku tarcz by w kartonie były skierowane do siebie powierzchnią stykową z felgą (mniejsza średnica).
Dostarcz nam produkt, który chcesz zwrócić. Przesyłkę z dopiskiem "Zwrot" prosimy wysłać na adres:
Hamulcesklep.pl
ul. Leśna 10
62-540 Kleczew
Pamiętaj dołączyć do przesyłki wypełniony formularz zwrotu.

3. Po otrzymaniu zwrotu zwryfikujemy czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy. Jeśli wszystko będzie ok to przyjmiemy zwrot i zlecimy zwrot pieniędzy na numer konta wskazany w odstąpieniu od umowy.

4. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od odstąpienia od umowy. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie towaru.


 

Wymiana

Jak dokonać wymiany ?

1. Przygotuj numer zamówienia a następnie zadzwoń pod nr 63 263 31 01 lub napisz na adres: sklep@lewian.pl
W ten sposób ustalimy wszystkie szczegóły zwrotu

2. Wypełnij formularz zwrotu, który był dołączony do przesyłki. Jeśli go nie posiadasz możesz pobrać go tutaj

3. Zapakuj odsyłane produkty tak by nie uszkodziły się w transporcie. Bardzo ważne w przypadku tarcz by w kartonie były skierowane do siebie powierzchnią stykową z felgą (mniejsza średnica).
Dostarcz nam produkt, który chcesz zwrócić. Przesyłkę z dopiskiem "Wymiana" prosimy wysłać na adres:
Hamulcesklep.pl
ul. Leśna 10
62-540 Kleczew
Pamiętaj dołączyć do przesyłki wypełniony formularz zwrotu.

4. Po otrzymaniu zwrotu niezwłocznie wyślemy do Ciebie nowy towar na wcześniej ustalonych warunkach. Jeśli powstała nadpłata to zwrócimy ją na numer konta wskazany w formularzu zwrotu w terminie nie przekraczającym 14 dni.




Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość mają jedynie osoby fizyczne. W przypadku firm i instytucji możliwa jest tylko wymiana produktu.

Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.
Konsument jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedający ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.